Mail van Allart

Heren!

Even een lijstje met zaken die nog geregeld dienen te worden:
- Borden bestek en alles wat je erbij kan verzinnen dat we nodig hebben om fatsoenlijk te kunnen eten.
- Visum voor Rusland (Jeroen, ik heb nog geen verzoek om mijn paspoort gehad?)
- Een hostel/hotel met (beveiligde) parkeerplaats in St. Petersburg + reservering daarvoor.
- Een camping bij Berlijn reserveren
- Schultenbrau aanschaffen
- Eventueel een extra gasfles aanschaffen
- Planken in de kast van de camper maken
- Watertank van de camper reinigen
- Verwarming laten repareren (heeft wat mij betreft geen prioriteit, ik neem wel een extra deken mee)
- Omvormer aansluiten
- Wat basisvoorraad meenemen? (zak rijst van 20 kilo, koffie, verzin het maar)

Ik heb vandaag wegenkaarten een koekenpan en wat buitenkaarsen in blik aangeschaft. Alles in ORANJE uiteraard :-D Ik heb zelf 1 bord en bestek en een beker om mezelf te voeden :-P Mochten jullie nog iets toe te voegen hebben of onnodig vinden, dan horen we het wel.

Grtz
Allart

p.s. Jeroen, wanneer ga je nou is wat regelen?!?!?!