Betsy gaat op avontuur!

Het vertrek gaat dus uiteindelijk een dagje later zijn - wegens werkzaamheden aan de camper. Held Chris heeft het fietsenrek omgebouwd zodat er drie fietsen op kunnen, het contactslot hersteld, en zelfs de toeter gemaakt. Vandaag hebben we Betsy - zo is ze gedoopt - weer bij hem opgehaald, en hem met een fijne barbecuemaaltijd bedankt voor de gedane moeite. Betsy slaapt nu bij mij voor de deur. Voorlopig d'r laatste nachtje in Nederland.

Nog een nachtje in het eigen bedje slapen, en we zijn d'r mee weg. Ajuus!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik fiets door Utrecht, zie de camper en denk.. zometeen effe opzoeken. Blijken jullie toevallig vandaag te gaan vertrekken! Nou veel succes dan maar.

29/6/06 18:51  
Anonymous Anoniem said...

Ik wens jullie veel succes samen en vooral veel plezier, geniet van jullie mooie trip. Ik zal jullie de komende tijd volgen, ben benieuwd hoe het jullie zal vergaan. Groet!

1/7/06 10:27  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb de camper ook in Utrecht zien staan, aan de Balijelaan, een tijdje geleden. Zet 'm op stadsgenoten!

10/7/06 20:50  

Een reactie posten

<< Home