Hup!

Vanmiddag was er heel even sprake van kaartjes voor Nederland - Engeland! Voor het gemak gaan we er maar even vanuit dat Portugal al verslagen is.

Normaal luister ik naar de wat stevigere rock. Of naar kleinkunstliedjes. Lekker ruig of mooi, is wat muziek voor mij moet zijn. Vandaag heb ik in opdracht van Allart voetbalmuziek gedownload. Ik voel me wat dommig, maar ik ben wel helemaal in de oranjestemming met mijn huidige playlist: Het Wuppielied. Café de Wereldcup. Land, hup hup Hol (wist u dat dat Jacques Herb was? Ik niet). De klassieke Hup Holland hup. En alsof het nog niet erg genoeg was: De Toppers. Geer, Goor en René. Wir sind die Hollander. Dat zijn we dan maar. U nog tips?

Nog vijf nachtjes slapen, nu nog de groeten uit Utrecht!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ohh Jaques Herb dus.. ik ben uit de droom, dacht dat het eddy wally was.. :-((

10/7/06 20:48  

Een reactie posten

<< Home