Da!

Even een kort woordje: we zijn, na vijf en een half uur aan de grens te hebben gewacht, veilig aangekomen in Sint Petersburg. De rapporten over Letland zijn inmiddels geschreven, die kan ik hopelijk morgen online zetten.

For our non-dutch-speaking friends: We have just arrived in St. Petersburg, Russia! Allart is working on a piece to put here, giving you the shortened story of our trip, also including the story on how Betsy (our camper van) is doing. Hang in there!

Groeten uit Sint Petersburg!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooi, St. Petersburg? Meer Rembrandts bij elkaar dan waar ook ter wereld.
Jullie reis is volgens de kalender al op de helft, voelt dat ook zo? Ik volg jullie met belangstelling, trots en nieuwsgierigheid. Ik hoop dat jullie net zo genieten als ik geniet van jullie
blogjes.
liefs
MQ

20/7/06 23:04  
Anonymous Anoniem said...

Hey mannen,

volg jullie avonturen zo vaak ik kan. Zou zo achter jullie aan willen reizen, lijkt me echt helemaal te gek.
Warmte is hier ook niet te harden trouwens, zelfs de Nijmeegse 4daagse is afgelast!
Blijf avonturen beleven, dan blijf ik lezen..

nou dááág
Inge (Leez)

21/7/06 12:23  

Een reactie posten

<< Home